20/7/12

Το εκπαιδευτικό πρόβλημα υπό το πρίσμα του Λαϊκού Εθνικιστικού Κινήματος


Με την ευκαιρία του ζητήματος το οποίο προσφάτως έλαβε δημοσιότητα και αφορά την αντικατάσταση – από το Νοέμβριο του 2011- της γραμματικής του Μανώλη Τριανταφυλλίδη, με ένα νέο εγχειρίδιο, το οποίο διανεμήθηκε στους μαθητές της Ε’ και ΣΤ’ Δημοτικού, το Λαϊκό Εθνικιστικό Κίνημα έχει χρέος έναντι του Λαού μας, να αντιμετωπίσει συνολικά το σημερινό εκπαιδευτικό πρόβλημα. Το εκπαιδευτικό πρόβλημα, δεν είναι πρέπον να ιδωθεί ως ζήτημα ξεχωριστό από την γενικότερη εθνική αποδόμηση, που σκοπίμως και τεχνηέντως ακολούθησε την εγκαθίδρυση του Μεταπολιτευτικού Καθεστώτος. Αντιθέτως, όπως ακριβώς σε κάθε τομέα κρατικής παρέμβασης, έτσι και στον εκπαιδευτικό, η καθεστωτική επιδίωξη αποσκοπεί στην ξενομανία και στον αφελληνισμό.

Με τον ερχομό της Μεταπολίτευσης, η πατριδοκάπηλος Δεξιά βρέθηκε στο τιμόνι της χώρας έχοντας αναλάβει έναντι της Αριστεράς, δύο σημαντικές δεσμεύσεις:
Πρώτον, να αντικαταστήσει την μέχρι τότε κρατική αντίληψη του ‘’κομμουνιστικού κινδύνου’’, με τη μεταπολιτευτική αντίληψη του ‘’εθνικιστικού κινδύνου’’ και δεύτερο και σημαντικότερο, να την αφήσει(την Αριστερά) ανεμπόδιστη να κυριαρχήσει στους τομείς της Παιδείας(εκπαιδεύσεως) και του Πολιτισμού. Το μαρξιστικό δηλητήριο διαχύθηκε από όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες, σε κάθε ελληνικό σπίτι. Στρατευμένοι παιδαγωγοί, πλημμύρισαν τα δημόσια σχολεία της χώρας και ο ευαίσθητος τομέας της παιδείας μετέτρεψε σταδιακώς τον χαρακτήρα του από εθνικό, σε διεθνιστικό.

Οι εχθροί του Έθνους μας, γνώριζαν καλά οτι για να πλήξουν τον πατροπαράδοτο ελληνικό τρόπο ζωής και σκέψης, για να καταλύσουν τις πανάρχαιες ελληνικές αξίες και τα ιδανικά μας, θα έπρεπε να προσηλωθούν στην εκπαίδευση των νέων γενεών κατά τρόπο τέτοιο, ώστε να εξυπηρετούνται μακροπρόθεσμα τα σιωνιστικά τους σχέδια αφελληνισμού. Η ελληνική γλώσσα, αιώνιο δείγμα της Ελληνικής Υπεροχής, βιάστηκε κατ’ επανάληψη από τους πολιτικούς και πνευματικούς ταγούς του μεταπολιτευτικού συρφετού. Και εβιάσθη η γλώσσα μας, στο όνομα ενός αντιφυσικού προοδευτισμού, ο οποίος με νύχια και δόντια πάλευε για την εγκαθίδρυση του σιωνιστικού διεθνισμού. Αποτελούσε και αποτελεί η ελληνική γλώσσα, μια αναμφισβήτητη απόδειξη της φυλετικής συνέχειας της Ελληνικής Ράτσας, από τα βάθη της Ιστορίας μέχρι και σήμερα. Πώς θα μπορούσε όμως να σταθεί η ανθελληνική μαρξιστική θεώρηση της Ιστορίας, όταν αυτή και μόνον η αιώνια ζωντανή και αθάνατη ελληνική γλώσσα αρκεί ώστε να γκρεμίσει με πάταγο τα ψεύδη και τις σκόπιμες διαστρεβλώσεις της; Γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο, το μεταπολιτευτικό καθεστώς επεδίωξε και τελικώς πέτυχε, με μια πανστρατιά προδοτών που έλαβαν τον τίτλο του καθηγητή των ελληνικών πανεπιστημίων, να μεταβάλουν τον εθνικό χαρακτήρα της παιδείας σε ‘’ανθρωποκεντρικό’’.

Παραπλανητικός πέρα για πέρα ο τίτλος, όσο και ο ‘’σοσιαλισμός’’ των αριστερών λακέδων του συστήματος. Σαράντα έτη τώρα, δεν είδαμε ποτέ να τρέξει ούτε ένα δάκρυ της μαρξιστικής ανθελληνικής συμμορίας, για τις μυριάδες των Ελλήνων νεκρών, θυμάτων του τουρκικού υπανθρωπισμού. Δεν είδαμε ούτε μια διαμαρτυρία για τις διώξεις των αδερφών μας στη σκλαβωμένη Πατρίδα της Βορείου Ηπείρου, διώξεις οι οποίες εξοργιστικώς έγιναν ανεκτές από το μεταπολιτευτικό καθεστώς που εξουσιάζει το Λαό μας. Δεν είδαμε τέλος, ούτε μια δήλωση συμπαράστασης, στον δοκιμαζόμενο από την εγκληματικότητα των λαθροεισβολέων, Ελληνικό Λαό. Αντιθέτως μάλιστα, η Αριστερά έλαβε σε όλα αυτά τα ζητήματα θέση, η οποία ήταν πάντοτε κατά του Λαού και της Πατρίδος μας. Θα μας προξενούσε ίσως εντύπωση το γεγονός τούτο, όμως δε μπορούμε να τους κατηγορήσουμε: γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο πληρώνονται τα ορφανά του Μαρξ, από τους σιωνιστικούς διεθνείς οργανισμούς. Μπορούμε όμως να τους κατηγορήσουμε– και έχουμε κάθε δικαίωμα να το πράξουμε- για ρατσισμό, ξεκάθαρο και στυγνό ρατσισμό εις βάρος των Ελλήνων! Για ποιόν ανθρωπισμό λοιπόν μας ομιλούν;

Αρρωσταίνει η αριστερίστικη υποκουλτούρα και μόνον στο άκουσμα της λέξεως ‘’εθνικό’’. Και πώς να μην αρρωσταίνει άλλωστε, όταν επί τέσσερις σχεδόν δεκαετίες, διδάσκει σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης πως το Ελληνικό Έθνος είναι δημιούργημα ενός βαλκανικού ξεσηκωμού, των αρχών του 19ου αιώνα. Πώς να μην αρρωσταίνει η καθεστωτική, αντεθνική και ευεργετημένη Αριστερά, στην πραγματικότητα της καθαρότητας του Ελληνικού Αίματος, στην αδιάρρηκτη συνέχεια του μεγαλειώδους εκείνου Λαού της αρχαιότητος, της γλώσσας και του Πολιτισμού του; Όσο βέβαια και να προσπαθούν, ότι μέσο και να χρησιμοποιήσουν, κανένα ημερολόγιο κάποιας Άννας Φρανκ δε θα μπορέσει να αντικαταστήσει το χιλιοτραγουδισμένο Έπος της Ιλιάδος, κανένας Ναός του Σολομώντος δε δύναται να σκιάσει τον υπέρλαμπρο Παρθενώνα, κανένας Μάης του 68 και κανένα Πολυτεχνείο δε μπορεί να ξεπεράσει την πολιορκία της Τροίας, τις αιώνιες Θερμοπύλες, την εκπολιτιστική επέλασή μας προς Ανατολάς, τις θεμελιωμένες σε αιμάτινα θεμέλια- θυσία στο Θεό του Πολέμου- Αυτοκρατορίες μας!

Αδύνατον λοιπόν να χωρέσει στον σιωνιστικής συλλήψεως ανθρωποκεντρισμό, ο Ελληνισμός. Και είναι τούτος ο ανθρωπισμός τους αντιφυσικός σε κάθε του πτυχή. Ποιά είναι η μάνα εκείνη που θα ενδιαφερθεί πρωτίστως για τα ξένα παιδιά και όχι για τα δικά της; Απεναντίας, για μας τους Έλληνες Εθνικιστές, η πίστη στους αιώνιους Φυσικούς Νόμους είναι ακλόνητη και αταλάντευτη. Σεβόμαστε τις Φυλές, πιστεύουμε στην ομορφιά της διαφορετικότητάς τους και αγωνιζόμαστε δια την διαιώνισή τους. Και υπακούοντας στο Νόμο του Αίματος, θέτουμε την Ελληνική Φυλή, τη γενεσιουργό Φυλή του ανθρώπινου Πολιτισμού, στη κορυφή των ιδεολογικών και πολιτικών μας αξιών. Τούτος είναι ο δικός μας ανθρωπισμός! Διότι θωρώντας τον συμπατριώτη μου, θωρώ την ίδια μου τη Φυλή, θωρώ τους Νεκρούς και τους αγέννητους, εκείνους που θα έρθουν να συνεχίσουν το δικό μου έργο!

Ας επανέλθουμε όμως στο σημερινό εκπαιδευτικό σύστημα. Ποιός είναι ο υπεύθυνος για την χάραξη της εκπαιδευτικής πολιτικής; Το Κράτος! Ποιοί ελέγχουν το Κράτος; Οι προδότες του μεταπολιτευτικού συστήματος. Είναι συνεπώς φυσικό και επόμενο, να καλλιεργείται στα ελληνόπουλα, στην κρίσιμη ηλικία κατά την οποία σχηματοποιείται και διαμορφώνεται ο ανθρώπινος χαρακτήρας, ο υλιστικός τρόπος σκέψης και ο ανθελληνισμός. Πράγματι, τα ελληνόπουλα όχι μόνον δεν διδάσκονται την Ιστορία της Φυλής τους, αλλά αντιθέτως, μαθαίνουν να τη μισούν. Κατά την αριστερά ιδεοληψία, οι αρχαίοι Έλληνες υπήρξαν ομοφυλόφιλοι, ο Αλέξανδρος ο Μέγας σφαγέας των λαών, οι Σπαρτιάτες ήσαν φασίστες, οι Επαναστάτες του 1821 αμόρφωτοι ανόητοι, οι οποίοι ξεσηκώθηκαν αδίκως εναντίον της οθωμανικής εξουσίας. Επιπλέον ο μακεδονικός αγών, δεν έπρεπε ποτέ να γίνει, μιας και αργότερα οι Σλάβοι έγιναν πιστοί συνεργάτες και ‘’σύντροφοι’’ των εδώ ευρισκομένων μπολσεβίκων. Η Μικρασιατική εκστρατεία υπήρξε βεβαίως πόλεμος ιμπεριαλιστικός και στη προκυμαία της Σμύρνης, συνέβη ένας αναπάντεχος συνωστισμός. Η απελευθέρωσις της ελληνικής γης της Βορείου Ηπείρου, κατά τον ελληνοιταλικό πόλεμο του 1940, δεν υπήρξε ποτέ, υπήρξε όμως ‘’αντίσταση’’ κατά του γερμανικού στρατού κατοχής, ακόμα κι αν τα επίσημα κρατικά αρχεία δείχνουν ότι τα αθώα θύματα του μπολσεβίκικου μίσους, υπήρξαν Έλληνες πατριώτες και σε πολύ μικρότερο βαθμό Γερμανοί. Κατά την περίοδο αυτή μάλιστα, διακρίθηκε- κατά δήλωσή του- μέσα από τις τάξεις των μπολσεβίκων ανταρτών και ο σημερινός Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας, κύριος Κάρολος Παπούλιας, σε ηλικία μάλιστα 11 χρονών! Με τέτοιο Ήρωα Πρόεδρο, δεν έχουμε να φοβόμαστε τίποτα!..

Με το πέρας του ‘’μεγάλου αντιφασιστικού αγώνος’’, οι ινστρούχτορες της μαρξιστικής παρανοήσεως μέσω του Κομμουνιστικού Κόμματος, αποφάσισαν πως ήταν καιρός να κατακτήσουν δια των όπλων την εξουσία. Τι κι αν εκατόμβες κατακρεουργημένων Ελλήνων με τον πλέον απάνθρωπο τρόπο, πότισαν με το αίμα τους την ελληνική γη; Τι κι αν χιλιάδες ελληνόπαιδες οδηγήθηκαν δια της βίας μακριά από τους γονείς τους, σε σοβιετικά εδάφη της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης, σε ένα φαινόμενο σοβιετικής απομιμήσεως του οθωμανικού παιδομαζώματος; Σημασία είχε να επικρατήσει ο μαρξισμός, για να βιώσουν -όσοι θα επιζούσαν βεβαίως-τον ‘’σοβιετικό παράδεισο’’, ακριβώς όπως τον βίωσαν οι δυστυχείς λαοί της ανατολικής Ευρώπης.

Δυστυχώς όμως, τα ευγενή και φιλόδοξα αυτά σχέδια απέτυχαν, καθώς οι ‘’Έλληνες φασίστες, εθνικιστές και γερμανοτσολιάδες’’, αντιστάθηκαν στη ‘’λαϊκή’’ βούληση και εν τέλει επικράτησαν. Το πλήγμα για τους εν Ελλάδι μπολσεβίκους, ήταν τέτοιας ισχύος, ώστε ακόμη και σήμερα τα παιδιά και τα εγγόνια εκείνων των εγκληματιών συμμοριτών- κάποιοι εκ των οποίων κυκλοφορούν ελεύθεροι ανάμεσά μας, αν και τους περισσότερους τους πήρε κοντά του ο πατερούλης Στάλιν- φέρουν ανεξίτηλο το στίγμα της Ήττας από τους Έλληνες Εθνικιστές. Αυτή είναι η αιώνια του Έθνους κατάρα στους Προδότες των Σοβιέτ! Κι αν έχουν σήμερα το θράσος, τα απομεινάρια του συμμοριτισμού, να απειλούν με σπάσιμο της Συμφωνίας της Βάρκιζας, τότε εμείς οι Χρυσαυγίτες τους απαντούμε με περηφάνια: Αν οι πρόγονοί μας, Εθνικιστές μαχητές και αντάρτες, έγραψαν μια φορά ολόχρυσα στην Ελληνική Ιστορία, το έπος του Γράμμου και του Βίτσι, τότε εμείς μπορούμε να πράξουμε το ίδιο εκατό φορές!

Αυτά διδάσκουν σήμερα οι δάσκαλοι και καθηγητές σε ελληνικά σχολεία και πανεπιστήμια. Η μαρξιστική οπτική των ιστορικών γεγονότων, έχει γίνει η κρατούσα θεώρηση. Κατά τ’ άλλα, οι αριστεροί σαλτιμπάγκοι, επαίρονται για την τάχα αντισυστημικότητά τους… Ποιοί είναι όμως εκείνοι, οι οποίοι καλούνται να εκτελέσουν το κρατικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα του αφελληνισμού; Μα είναι φυσικά οι δάσκαλοι και οι καθηγητές. Κανένας ρουφιάνος δημοσιογράφος, δε θα σας πει ποτέ –όπως έσπευσαν να το διατυμπανίσουν για τους αστυνομικούς- τι ψήφισαν οι δάσκαλοι και οι καθηγητές. Και γιατί να το πράξουν άλλωστε, αφού η συντριπτική πλειοψηφία αυτών, ψήφισαν ΣΥΡΙΖΑ και ΠΑΣΟΚ, άρα –συμφώνως προς την κρατική θέση του πολιτικώς ορθού- ψήφισαν καλά και συνετά! Μπορεί το εκπαιδευτικό σύστημα του μεταπολιτευτικού καθεστώτος να παράγει ημιμαθείς αέργους και αμόρφωτους δημοσίους υπαλλήλους- η πλειοψηφία των οποίων ανήκει κατά διαβολική σύμπτωση στην Αριστερά-, όμως οι συνδικαλιστικές ενώσεις των καθηγητάκηδων και των δασκαλάκων της συμφοράς, σπεύδουν να εκφράσουν τη συμπαράστασή τους σε κάθε αριστεριστή, αναρχικό και τρομοκράτη, σε κάθε λαθροεισβολέα, σε κάθε αντιρατσιστικό και αντιεθνικιστικό–κρατικά επιχορηγούμενο- πανηγυράκι.

Εν κατακλείδι, το σημερινό εκπαιδευτικό σύστημα ελεγχόμενο πλήρως υπό των διεθνιστών της αριστεράς, παράγει την ημιμάθεια και περισσότερο την διαστρέβλωση της ιστορικής πραγματικότητος, προάγει δε την ιδιοτέλεια, τον ωφελιμισμό, την υλιστική αντίληψη των πραγμάτων, τον ιουδαϊκό τρόπο σκέψης και δράσης. Σε κάθε περίπτωση, δημιουργεί άτομα στερούμενα παντός αισθήματος υπευθυνότητος έναντι της Πατρίδος και της Ελληνικής Λαϊκής Κοινότητος. Ακόμη πιο συγκεκριμένα, εξυπηρετεί ακριβώς την δίψα του μεταπολιτευτικού καθεστώτος για ψηφοφόρους- πελάτες και ικέτες των γραφείων των πολιτικάντηδων. Εκείνοι οι οποίοι, θα ενταχθούν ομαλότερα στο απεχθές τούτο σύστημα της διαφθοράς, θα ανταμειφθούν με μια θέση στο δημόσιο, εκείνοι δε οι οποίοι θα αρνηθούν να πουλήσουν τη ψυχή τους στο διάολο, θα έχουν κερδίσει μια θέση μεταξύ των εκατομμυρίων Ελλήνων ανέργων.

Κατόπιν όλων αυτών των επισημάνσεων, επανέρχομαι στο ζήτημα που προσφάτως προέκυψε με την αλλαγή του σχολικού εγχειριδίου της γραμματικής, των τελευταίων τάξεων του δημοτικού σχολείου. Τόσο οι αριστεροί, όσο και οι δεξιοί καρπαζοεισπράκτορες και απολογητές, έσπευσαν να τονίσουν ότι το θέμα αποτελεί αποκύημα της φαντασίας ορισμένων ακραίων συντηρητικών κύκλων. Θα μπορούσε να είναι κι έτσι. Όταν όμως βλέπετε, 140 βολεμένους του μεταπολιτευτικού σκοταδισμού καθηγητές, να σπεύδουν και να συνωστίζονται για να υπογράψουν κείμενο υποστήριξης του νέου σχολικού εγχειριδίου, τότε έχετε κάθε λόγο να ανησυχείτε!

Απέναντι σε αυτή την ζημιογόνα για το Έθνος και τη Φυλή μας κατάσταση, απέναντι σε αυτή την τεράστια πληγή του εθνικού μας εκφυλισμού, ο Λαϊκός Σύνδεσμος- Χρυσή Αυγή δεσμεύεται να αγωνιστεί με όλες του τις δυνάμεις. Για το Λαϊκό Εθνικιστικό Κίνημα, πρώτιστο καθήκον του κρατικού εκπαιδευτικού συστήματος, δε μπορεί παρά να είναι η δημιουργία μιας Νεολαίας η οποία θα εμφορείται από αγάπη προς την Πατρίδα και τη Φυλή. Και τούτο δύναται να συμβεί μονάχα όταν η Ελληνική Νεολαία αντιληφθεί ότι αποτελεί μέρος μιας αιμάτινης συνέχειας που βαστά από τις απαρχές του ανθρώπινου πολιτισμού μέχρι και το παρόν. Πότε θα συμβεί αυτό; Θα συμβεί αναμφιβόλως, όταν το Κράτος από ανθελληνικό που είναι σήμερα, ξαναγίνει Ελληνικό. Θα συμβεί δηλαδή, όταν ο Λαός μας αποφασίσει να χαράξει μια Χρυσή Αυγή για ολάκερο τον παγκόσμιο Ελληνισμό.

Τι σημασία έχουν οι πανεπιστημιακοί τίτλοι, οι βραβεύσεις και οι προσωπικές περγαμηνές, όταν αυτές δεν τίθενται στη διάθεση του Κοινοτικού καλού; Και όταν οι Εθνικιστές αναφέρονται στη Κοινότητα, δεν εννοούν βεβαίως το σημερινό πολυφυλετικό βόθρο της κοινοβουλευτικής δημοκρατίας. Δε πιστεύουμε εμείς οι Χρυσαυγίτες, σε καμιά κοινωνία μωσαϊκό όλων των φυλών του κόσμου. Γι’ αυτό και θα αντικαταστήσουμε αυτό το σιωνιστικό τερατούργημα με την αρχέγονα όμορφη και απαστράπτουσα Ελληνική Λαϊκή Κοινότητα της Φυλετικής Περηφάνιας και του Αίματος. Ούτε Χασάν, ούτε Σαλί, ούτε ασιάτες, ούτε αφρικανοί. Έλληνες δημιουργοί του Πολιτισμού, πρωτοπόροι μεταξύ των συγγενικών μας λευκών ευρωπαϊκών φυλών.

Εις τον επίλογο, θα ήθελα να απευθύνω ένα μήνυμα προς τους Έλληνες μαθητές, οι οποίοι καθημερινά αντιμετωπίζουν τόσο τους αλλοεθνείς συμμαθητές τους, όσο και το ταλμουδικό μίσος των μαρξιστών και φιλελεύθερων καθηγητών τους: Μη πτοείσαι, Νέε Λαέ της Μεγάλης Πατρίδος που έρχεται! Μη κάνεις βήμα πίσω από τη γραμμή του Αγώνος! Αυτός ο τιτάνιος Αγών, είναι εκείνος που θα σε κάνει σκληρό σαν ατσάλι και ετοιμοπόλεμο σε κάθε πρόκληση. Αυτός ο Αγών, είναι που θα συντρίψει κάτω από τη δική σου σιδηρά πυγμή, την αλαζονεία των εχθρών του Μεγάλου μας Έθνους. Αυτός ο Αγών είναι τέλος, εκείνος που θα αναδείξει σε όλο του το μεγαλείο το Θρίαμβο της Θελήσεώς μας!

Από τις φάλαγγες του Εθνικιστικού μας Κινήματος, ξεπηδά αγέρωχη και ανελέητη η Ελληνική Νεολαία του Μέλλοντος. Όσα ανθελληνικά μέτρα και να λάβει το καθεστώς που καταρρέει, το πεπρωμένο φυγείν αδύνατο. Θέλουμε παιδεία ελληνική και την απαιτούμε στα πλαίσια ενός Νέου Εθνικού Κράτους! Και για να επιτύχουμε σε αυτό το μεγάλο στόχο, οφείλουμε πρώτοι εμείς οι Χρυσαυγίτες, να δώσουμε ένα νέο σύνθημα, το οποίο θα πρέπει να χαραχτεί στις καρδιές της Ελληνικής Νεολαίας. Και το σύνθημα τούτο, δε μπορεί παρά να είναι:
ΖΩ ΚΑΙ ΜΑΧΟΜΑΙ!

Ε.Κ.
Τ.Ο. Εύβοιας- Βοιωτίας